0

Jak kupować

Informacje ogólne

  1. Rabaty dotyczą wyłącznie zakupów poprzez sklep internetowy www.sklep.masz.gliwice.pl. Poprzez zamówienia telefoniczne, emailowe lub bezpośredni kontakt z naszymi przedstawicielami mogą zostać przyznane rabaty w drodze indywidualnej negocjacji, w zależności od aktualnej dostępności produktu oraz cen producentów lub importerów. W celu uzyskania dostępu do dokumentacji, rysunków technicznych, instrukcji obsługi i pozostałych materiałów dotyczących danego produktu, należy dokonać bezpłatnej rejestracji oraz zalogować się do indywidualnego konta Klienta. Istnieje możliwość porównania dowolnie wybranych produktów, ze względu na specyfikację, opis, cenę, zdjęcia, itp, poprzez skorzystanie z opcji Dodaj do porównywarki. Wartości wagowe dotyczące danego produktu mają charakter przybliżony, w celu odpowiedniego wyliczenia kosztów wysyłki. Szczegółowe informacje są dostępne w Opisie produktu. Pełną ofertę naszego sklepu można przeglądać bez konieczności logowania się czy zakładania konta. Dokonywanie zakupów w naszym sklepie jest bardzo proste i składa się z trzech podstawowych etapów:

KROK 1 - Wybór produktu

1. W celu wyszukania interesującego cię produktu, skorzystaj z inteligentnej wyszukiwarki, znajdującej się w górnej części strony lub menu, zawierającego kategorie produktów po lewej stronie. System wyświetla kartoteki produktów w postaci przejrzystych i treściwych boksów, wraz ze zdjęciami oraz skróconym opisem lub dwóch list: skróconej oraz rozszerzonej - według preferencji kupującego.

2. Kliknij na wybrany produkt, aby przejść do jego pełnego opisu. Najbardziej rozbudowane produkty posiadają 3 zakładki zawierające wszystkie niezbędne informacje:

  • Opis produktu - zawiera ogólną charakterystykę produktu w formie opisowej wraz ze specyfikacją techniczną oraz grafikę
  • Komentarze - przedstawia opinie o danym produkcie wystawiane przez kupujących
  • Produkty powiązane - produkty charakteryzujące się podobną ceną oraz parametrami

3. Statusy dostępności produktówPrzy każdym produkcie znajduje się ikona informująca o jego dostępności oraz sposobie wysyłki.

  • Wysyłka do 24h
  • Wysyłka do 2 dni
  • Wysyłka do 4 dni
  • Wysyłka od 7-14 dni

KROK 2 - Złożenie zamówienia

W celu dokonania zakupu należy złożyć zamówienie. Można to zrobić na cztery sposoby:

  • poprzez stronę - www. sklep.masz.gliwice.pl
  • poprzez - Allegro
  • za pomocą sklepowej poczty elektronicznej - email
  • telefoniczne

W celu wykorzystania przysługujących ci rabatów niezbędne jest skorzystanie ze strony internetowej sklepu. Jest to najwygodniejszy i najbezpieczniejszy sposób zakupów, pozwalający klientom śledzić na bieżąco etapy realizacji zamówienia w dowolnej chwili.

Poprzez stronę www

1. Wybrany produkt należy dodać do koszyka, klikając na przycisk Dodaj do koszyka. System automatycznie przeniesie cię do podstrony Koszyk, na której zostanie wyświetlona lista wybranych produktów wraz z ich ilością oraz ceną. W tym miejscu wprowadza się także posiadane kody rabatowe. W każdej chwili można zmienić zawartość koszyka, zachowując w nim wybrane produkty.

2. Wybierz rodzaj wysyłki i sposób płatności. Nasz sklep oferuje następujące formy realizacji zamówienia:

  • Kurier Przedpłata - dostawa w 48h po otrzymaniu przelewu
  • Kurier Pobranie - dostawa w 48
  • InPost Paczkomaty 24h Przedpłata - dostawa do 2 dni po otrzymaniu przelewu. Odbiór we skazanym paczkomacie
  • Paczka priorytetowa przedpłatowa - dostawa do 2 dni po otrzymaniu przelewu
  • Paczka priorytetowa pobraniowa - dostawa do 2 dni
  • List polecony priorytetowy przedpłatowy - dostawa do 2 dni po otrzymaniu przelewu
  • List polecony priorytetowy pobraniowy - dostawa do 2 dni

Każdy produkt posiada indywidualnie dopasowane formy wysyłki, ze względu na ograniczenia wagowe. Wszystkie przesyłki kurierskie posiadają dodatkowe ubezpieczenie.

3. W przypadku zamówienia towaru o łącznej wartości powyżej 4000 zł z opcją "za pobraniem", wymagane jest dokonanie zaliczki na konto w wysokości 50% wartości towaru.

4. Po wybraniu formy płatności oraz dostawy, należy przejść do rubryki Adres dostawy i Danych teleadresowych. Dla stałych użytkowników dostępny jest panel bezpośredniego logowania do konta.

5. W przypadku, gdy zamawiającym jest firma niezbędne jest uzupełnienie pól nazwa firmy oraz NIP, w celu poprawnej edycji faktury VAT. 

6. Jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż ten podany przy danych do faktury, należy wybrać opcję Inne dane do wysyłki.

7.  W formularzu Opcje dodatkowe można dopisać swoje uwagi do zamówienia. Ostatnim etapem składania zamówienia jest jego Podsumowanie, zawierające najistotniejsze informacje zamówienia. 

8. Sprawdź jeszcze raz informacje dotyczące twego zamówienia i kliknij przycisk Zamawiam. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

Poprzez Allegro: MASZ_GLIWICE

Producent Maszyn Piekarniczych MASZ Gliwice

Informujemy, że nasza oferta zamieszczona na portalu Allegro może różnić się od tej prezentowanej w sklepie internetowym. Różnica ta może dotyczyć zarówno cen poszczególnych produktów, jak i aktualnych promocji. Wszelkie szczegółowe warunki dotyczące zakupów produktów poprzez serwis Allegro znajdują się w naszym sklepie aukcyjnym pod nickiem MASZ_GLIWICE.

Poprzez sklepową pocztę elektroniczną - email 

Istnieje możliwość zakupu wybranego towaru drogą emailową pod adresem: sklep@masz.gliwice.pl. Aby zamówienie mogło zostać zrealizowane niezbędne jest podanie wszystkich poniższych informacji:

1. Pełna nazwa zamawianego produktu oraz jego ilość.

2. Dane zamawiającego (imię, nazwisko, adres, miejscowość, kod pocztowy, telefon kontaktowy). W przypadku firmy należy podać także NIP oraz dane do faktury.

3. Wybór formy płatności oraz dostawy.

Telefonicznie

W celu złożenia zamówienia należy skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 534 333 320, w godzinach od 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku.

KROK 3 - Realizacja zamówienia
Nasz sklep obejmuje 6 różnych form powiadomień dotyczących statusu realizacji zamówienia, coć nie wszystkie są używane:
 
Nowe zamówienie zostało przyjęte do realizacji - Status ten informuje, iż zamówienie zostało przesłane przez system do naszego działu sprzedaży w celu jego realizacji.
Zamówienie w trakcie realizacji - Od chwili przyjęcia zamówienia należy czekać na kolejny email lub kontakt telefoniczny ze strony sklepu z potwierdzeniem, iż zamówienie zostało sprawdzone i będzie realizowane. Ten etap ma na celu wyłapanie wszelkich nieprawidłowości związanych z zamówieniem, np. błędnych danych adresowych. W przypadku braku takiej wiadomości należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości, gdyż być może pojawił się powód uniemożliwiający bezpośredni kontakt z klientem, np. z powodu błędnego numeru telefonu lub adresu email. 
Oczekuje na wpłatę (tylko przelew) - Status ten dotyczy wyłącznie zamówień z wybraną opcją przedpłaty. Płatność może zostać dokonana dopiero po weryfikacji oraz sprawdzeniu zamówienia przez pracownika sklepu. 
Zapłacone (tylko przelew) - Po zaksięgowaniu wpłaty należności na konto przedsiębiorstwa następuje zmiana statusu na Zapłacone. Standardowa procedura rozliczeń międzybankowych trwa do 24 godzin, biorąc pod uwagę dni robocze.
Wysłane - Status ten informuje o tym, iż przesyłka została wysłana zgodnie z wybraną opcją dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich oraz InPost Express dodatkowo podawany jest numer listu przewozowego.
Zrealizowane - Oznacza formalne zakończenie realizacji zamówienia. Potwierdza fakt dostarczenia przesyłki przez firmę przewozową oraz uregulowanie należność za towar w przypadku wybranej opcji płatności za pobraniem.  
Życzymy udanych zakupów!
Zespół obsługi sklepu internetowego MASZ Gliwice

Kontakt ze sklepem